Shopping-ångest

Hej!
Här hade det vart dålig uppdatering idag!
Jag jobbade på morgonen idag men fick sluta redan vi 12 :) Skööönt! Kännde att jag hade lite huvudvärk så jag la mig på sängen för att vila lite, och poff så vaknar jag klockan 3 (!!) och får panik över vart dagen tagit vägen!! haha
Sedan åkte jag till Santa Monica och träffade Katarina igen! Jag som har shopping förbud, eller något sånt i den stilen, kom hem med 1 klänning, 1 linne, 3 par tights, och 4 (!) par shorts!!! Fan nu har jag lite ångest! jag skulle ju inte köpa något...Kommer aldrig få hem allt till Sverige den dagen det är dags för de... men de var svårt att låta bli när dom hade sån sjuk rea! :) Bilder kommer imorgon!

Efter shoppingen åt vi middag på Buddhas Belly, MUMS!

Nu ligger jag i min säng och måste egentligen sova! Antar att det är lika bra jag säger God natt och släcker ner på en gång! annars kommer jag nog aldrig göra de! Ska upp och jobba imorgonbitti...

PUSS
Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0