PLUGG!

Idag gick det faktiskt lite bättre med pluggandet för mig och Karin. Vi fick en del gjort.. Även om det är långt ifrån tillräckligt med tanke på att det är sista dagen innan provet. Suck.

Det är ändå lustigt. När vi för länge sedan satt på Urth Caffé och tittade på några tjejer som pluggade tillsammans sa vi: "Ooh,  så mysigt att kunna sitta här o plugga tillsammans. "
Och nu när vi själva sitter och pluggar tillsammans och tittar på alla andra, säger vi: "Hm, vad härligt det skulle vara att kunna sitta och prata gamla minnen och skratta hela kvällen." 

Näe nu måste jag sova. Jag får plugga lite mer på stranden imorgon. Samtidigt måste jag passa på att njuta av morgondagen.. för det är min sista lediga dag! Sen är det dags för jobb igen...

Kram på er! /Matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0