Packningspanik

Hej hej!
Idag har vi haft en skön dag i Santa Monica, först på stranden med Karin och sedan en massa second handshopping för Petra på 4th st. Dagen avslutades med picnic och mys i solnedgången på Manhattan Beach. Sedan bar det av hem för att provpacka för min del.... Allting känns helt overkligt, jag lämnar LA om mindre än EN vecka!!!:S Kommer nog inte fatta att det här året är slut förrän jag är i Sverige.. Men ikväll har jag i alla fall provpackat eftersom det som inte rymdes i väskorna ska jag ta med till min morbror i Newport så att nästa person från Sverige som hälsar på honom kan ta hem lite av mina grejer.. För det är verkligen sjukt mycket grejer som jag ahr samlat på mig, tänk att hela mitt liv det närmsta året ska packas ner i väskor!? Allt känns sjukt konstigt.. Tänk också att jag ska lämna Matilda och Karin här i LA!?:S Självklart kommer det bli kul att se alla man saknat i Sverige men jag kommer sakan vår "vardag" här i LA så fruktansvärt mycket... hmm, det är mycket som snurrar runt i huvudet just nu... Men men nu måste jag sova, Petra sover redan, vi ska upp tidigt imorgon för att åka till frissan i rusningstrafik och sedan åker vi ner till Newport där vi stannar några dagar!:) Det kommer nog bli rätt stressigt imorgon men jag kanske hinner lägga in någon bild från idag!
Ha det bra!:)

//Marika

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej! Måste bara säga att jag älskar eran blogg. Har följt den ett bra tag nu!!



Hur ska du göra senare i framtiden? Eller rättare sagt alla ni? Vill du/ni fortsätta bo i LA eller ska ni stanna hemma i Sverige? :)kram tina

2008-07-02 @ 11:41:00
URL: http://tinablomquist.blogspot.com
Postat av: Mici

Jag har också följt er blogg bra länge nu och är alltid lika avundsjuk =)

Tråkigt att du ska hem nu! Men jag undrar precis som Tina hur det blir sen?

2008-07-02 @ 12:50:15
URL: http://micinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0