Paaaaaarty!

Hej bloggen, här kommer en stressig uppdatering från mig som vanligt. Min familj har precis åkt iväg till San Diego, så vad passar bättre för mig än att gå ut o parta med en massa härliga svenskar ikväll. Karin & Sebbe och två svenska tjejer som jag aldrig har träffat väntar just nu på mig på century city.. det är tydligen dags att köpa outfits för ikväll. Jag har precis kommit ut från duschen och ska skynda mig ibäg till dom. Det som gäller ikväll är iaf förfest på ett mansion klockan åtta. Sedan blir det limobuss ner till nattklubben KRESS och sedan även limo och efterfest tillbaka på mansionet. Jag känner på mig att det kommer bli en rolig kväll. Speciellt eftersom vi är en sånt härligt gäng svenskar och speciellt med tanke på vår nya "lek". :)

Nähe, stress var det ..
Skynda skynda..

Vi hörs antagligen imorn igen! Kram Matilda.

Kommentarer
Postat av: Marika

nu får ni ta och avslöja vad det är för lek ni snackar om!!:) Jag var också ut igår, men ni får höra mer sen för nu ska jag och jobba.. Hur går det med skolan? när kan vi boka NY?:D

puss puss

2008-07-13 @ 10:36:26
URL: http://livingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0