Newport

Nu har vi antligen fatt tag i en adapter!! Jag och Petra akte ju hit till Newport i onsdags och pa kvallen sa dog datorn och vi hade inte med oss nagon adapter sa vi har fatt klara oss utan dator anda tills nu (fredag morgon). Igar hade vi planerat att aka till Laguna Beach och slappa pa stranden men pa vagen dit upptackte vi att det var helmulet haha, snabba reaktioner vi har va!? Sa da akte vi en svang till Fashion Island istallet, det ar ett utomhus-shoppingmall, sa Petra fick shoppa annu mer. Sedan akte vi ner till Laguna dar vi tankte kaka lunch men pga trafikkaos och absolut inga parkeringplatser akte vi upp till Corona del Mar och kakade lunch och tog en kaffe vid mysiga Look Out Point!:) Ja, Petra fick i alla fall se Laguna Beach fran bilen och det var val det viktigaste...

Sedan akte vi till shoppingmallet South Coast Plaza som ar hur stort som helst, storre an Beverly Center!! Sa Petra fick shoppa annu lite mer!;) Jag som fick lite packningspanik i tisdags nar jag skulle provpacka alla mina grejer fick noja mig med ett litet armband... Jag forstar fortfarande inte hur jag ska fa hem allting..:S

Efter en dusch hemma var vi redo for middag pa Cheesecake Factory pa Fashion Island och efer det blev det glass och kaffe med Malin, en svensk tjej som bor har i Newport!:)

Igarkvall kom Samuel och Stina hem fran Vegas (vi bor i deras lagenhet har i Newport) sa nu pa morgonen har vi kollat pa lite bilder och videosar som de spelat in nar de driftat i Vegas!:) Idag ska vi nog ta det lungt, hanga vid poolen kanske for det ser ut att bli battre vader idag och senare ska vi grilla och kolla pa fyrverkerier, for det ar ju anda 4th of july idag!!:)

Bilder kommer, jag lovar!!

/Marika

Kommentarer
Postat av: Frida

hoppas ni har det roligt. saknar LA... komm hem i onsdags. kram

2008-07-05 @ 01:05:58
URL: http://www.moberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0