MysPys Friday

Igår hade vi myskväll!
Matilda, hennes familj, jag och Sebbe var på The Grove. Efter lite mat bestämde sig Tildas bröder och pappa för att gå på bio, men vi andra orkade inte hänga på så vi hade mysfika på Barnes & Nolbles i stället! Förr hängde vi där hela tiden, men nu var det ett tag sedan :)

När Barnes & Nobles stängde gick vi och satte och och väntade på dom andra vid bion, haha och OJ vad trötta vi var!


YES! Lyckades få med allihopa på ett och samma kort! Haha, här har vi kul...


PUSS babe!


Tildas lillebror är så sjukt söööt!

Ikväll ser det ut att bli PARTEEEY :)
6 svenska tjejer och Sebbe, haha watch oooout

/Karin

Kommentarer
Postat av: viktoria KUSIN

oh va kul med bilder! ja emil är as söt , hihi :)

måste bara berätta om en dröm jag hade i natt, jag drömde att tilda kommit hem och vi var på en camping här i sverige, och hon kunde inte prata svenska längre, jag och matilda sprang runt och letade efter våran farfar/morfar för att vi skulle få en munk av han. så var det fyverkerier och allting och en stor folkfest där.. haha. konstigt allt man drömmer hehe. ha de jätte bra. I miss you, och tack för komentaren på bilddagboken om balen och studenten, önskar du varit här. hälsa alla!! PUSS

2008-07-13 @ 14:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0