Lustig kansla.

Nu ar det onsdag morgon och jag och min familj gor oss redo for att lamna Las Vegas och aka vidare till San Francisco. Spannande!
Mamma fragade mig nyss om jag verkligen har haft roligt i Las Vegas, for jag har sett lite smadeppig ut ibland. Jag blev forvanad och sa att det ar klart jag har haft kul.. hur kul som helst. Sen tankte jag efter och kom pa att det faktiskt ar natt som har legat och gnavt i bakhuvudet den senaste tiden. Nar jag kommer hem fran den har semestern aker ju Marika hem till Sverige. Och aven fast jag och Karin ska stanna i LA i nagra manader till, sa ar det pa nagot satt slut pa varat "Livin the dream"-liv som vi har levt tillsammans har alla tre. Det ar en otroligt skum kansla, helt plotsligt sprang tiden ivag med en himla fart.. och det kanns inte som att vi ar riktigt klara har annu. Inte nu nar vi har alla de ratta kontakterna, nya harliga vanner och kanner oss "som hemma" i LA.. 

Men de sager ju att man ska sluta nar det ar som roligast. Och nagot battre avslut kan jag inte komma pa till det har inlagget!   /Matilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0