Lite från min sista vecka i LA

Även fast jag nu är hemma i Sverige och inte riktigt passar in på titeln på vår blogg så kan jag ändå inte släppa bloggen!! Den är ju vårt lilla barn, vårt gemensamma barn som måste skötas hela tiden!;) Jag kom ju hem för ungefär en vecka sedan men min sista vecka i LA var jag ju ledig så då hann jag ju med en massa som jag inte har berättat om på bloggen!:) Jag hade också min kära kompis Petra från Sverige på besök så vi for runt på äventyr hit och dit!

Det som det blev mest av under Petras veckor i LA var shopping!! puuh det var jobbigt för mig eftersom jag provpackade mina väskor en vecka innan jag skulle hem och insåg då, efter att ha fått sitta på väskan för att få igen den, att "Marika det är köpstopp för din del nu"!!! Så jag fick mest kolla på när hon shoppade som en galning, men jag måste erkänna att jag inte riktigt kunde hålla mig, så det blev en hel del handbagage för min del hehe...


Vi hade lite problem på Nordstrom där vi hittade alltför mycket kläder och väskor... De hade ju rea på Juicykläder och allt...


Som många andra Sverigebesök så fick även Petra se Hollywoodskylten. Här har ni oss, superhjältarna!;)


Slå det här Arash och Victor!!;) Ps. jag tog aldrig med handen i backen...

Det kommer mer.. Vi var ju även till Newport några dagar, men nu måste jag åka och jobba...

/Marika


Kommentarer
Postat av: araaaaaash

tss, inte under tiden fotot togs iaf ;D

2008-07-17 @ 20:50:42
Postat av: kicki

hej, :) jag skulle behöva lite tips på sevärdheter i LA? kring 'hollywood området' eller vad man säger, ja ni fattar nog. :P vara guld värt av er! ha det bra! kram!

2008-07-17 @ 20:57:42
Postat av: sanna

har mailat er så kikaaaaa

2008-07-17 @ 22:23:39
URL: http://sannadalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0