Las Vegas uppdatering

Jag tankte ratt fel nar jag skrev att jag skulle ha tid att uppdatera er mycket om laget har i Las Vegas. Det har varit fullt upp hela tiden och stress hit o stress dit. Det ar ocksa sjukligt varmt har. Man far ju spranghuvudvark bara man gar utanfor dorren. Kanske inte basta tiden att besoka Las Vegas, men en massa kul har vi hunnit med. Det ar en galen stad. Nu ar vi precis hemkomna fran musikalen mamma mia. Den var grym. Jag far bjuda er pa bilder sa fort jag hinner sitta vid datorn lite langre..

Vi har i alla fall bara en dag kvar i Las Vegas nu. Sen bar det av upp till San Francisco. Vi var lite sena med att boka boende och inte hade jag en tanke pa att det ju faktiskt ar 4th of July pa fredag och sjalvklart valdigt uppbokat.. men vi har iaf fatt tag pa boende for tva natter. Och sedan far vi se hur gor efter de dagarna..

Nu maste jag ga och lagga mig! 
Massa kramar /Matilda. 

PS. Du ser sa sjukt snygg ut i haret Marika! :)

PS2. Jag saknar er masssssor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0