Kkkaos!!!


Såhär såg det ut i mitt rum lite tidigare idag... Jobbigt att packa ner ett helt år i två resväskor... Ännu jobbigare att försöka väga mitt otroligt tunga väska och vågen säger "Error"!!!!! Det är ju inte precis första gången jag flyger med övervikt i väskorna, men nu varden sjukt tung!! Håll tummarna för mig att allt går bra, ingen flygresa har som sagt inte varit smärtfri för min del....


Hittade några av de tusen visitkort man samlat på sig här i LA från random personer; promotors, MTVkillar, extrajobb, "lets meet up and take a coffe together-personer", "lets hang out-personer", "Come to cool parties-personer" ja ni fattar hahah;)

/Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0