Go Sweden

Hallå Sverige.. jag har bara en fråga till er: Är det semester-tider där hemma eller?
Idag när vi skulle ner o softa på beachen i Venice kändes det ju nästan som att det var Tylösand vi kom ner på.. det låg Svenskar både framför och bakom oss. Det gick ett svenskt kärlekspar nere vid vattnet. Det stod en svensk familj i glasskön och det kom fram ett 20-tal svenska ungdomar på språkresa och frågade efter vägen till något. Och så fortsatte det resten av dagen.. den mest svenska dagen jag har varit med om på länge kan jag säga. 

/Matilda. 


Kommentarer
Postat av: Sabina

jag har semester. och helst av allt vill jag åka till LA! men nej nej har no money eller nåt alls:( SUUUUGER

2008-07-11 @ 18:33:12
Postat av: Ida

haha. jo, semester har typ alla just nu. vill åka bort men nae. jobba gör man ju. Familjen åkte till Norge (haha) igår för hälsa på släkt. själv hemma en vecka. hehehe ;)

2008-07-13 @ 14:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0