Century City By Night

Hej!

Har precis kommit hem från Century City där jag träffat Marika och Petra :)
Efter lite beslutsångest över vad vi skulle göra av kvällen, upptäckte vi snart att vi spenderar tiden ganska bra genom att bara sitta där och prata! Och det är väl ungefär det som blev av också! Lite span i affärer hann vi med också innan dom stängde... Ni ska få se lite bilder från shoppingen imorgon när min kamera vill samarbeta igen :)
Nu ligger jag i min säng, redo för att sova! Har knapp sovit något på två nätter så jag hoppas det går bättre i natt...

Kram Kram
Karin

Kommentarer
Postat av: Linda

GODMORGON! hoppas din dag bli bra! :)

2008-07-01 @ 08:24:14
URL: http://loserangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0