Mys!

Nu har vi precis kommit hem ifrån filmkvällen hos Aaron. Det blev tillslut filmen Superbad och en hel massa gott snacks :) filmen var skapligt bra, men de roligaste av allt var att vi kände igen en del utav platserna där filmen är inspelad. Skolan som ungdomarna gick på ligger precis där Marika bor här i LA. I slutet av filmen var även Matildas kvarters shopping mall, Fox hills mall, med. Alltid kul när man känner igen sig!
Vi hade en riktigt mysig kväll, och nu ser vi fram emot våran lediga söndag.
Btw, lägenheten som Aaron bor i nu är pianisten (Olesya Rulin) i High school musical filmernas gamla lägenhet.

Imorgon är det äntligen dags för Oscarsgalan! som vi tidigare sagt ska vi övervaka den så gott det går! Ska även försöka få med en vidoeblogg från Hollywood och Kodak theatre imorgon.

Nu säger vi god natt!

Kommentarer
Postat av: KRISTINA KITTELSEN

sv. haha ja jag har ju det, inte bra alls, imorgon börjar skolan och jag kommer vara trött som ett djur

2008-02-24 @ 14:06:44
URL: http://guldbarn.blogg.se
Postat av: T`

tack så mkt =D.. man måste ju pröva sina gränser xD..
Vad ska du hitta på en dag som denna söndag då ? =)
Kramkram

2008-02-24 @ 16:22:13
URL: http://AINARIEL.BLOGG.SE
Postat av: matilda

hejsan mitt namn är (också) Matilda. Har läst er blogg ett tag eftersom jag också är sugen på aupair-livet, nu undrar jag om ni har någon mejl eller så om ni skulle vilja berätta lite mer om hur det är att vara aupair i USA :) tack på förhand/ Matilda,

2008-02-24 @ 16:35:47
Postat av: Marika Karin & Matilda

Svar: Hej Matilda! Va kul! du får jätte gärna maila oss på [email protected] så ska vi försöka svara på allt vi kan! sätt igång och klura ut bra frågor nu;) Ha en toppen kväll! Kramar från oss!

2008-02-24 @ 20:23:55
URL: http://www.livingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0