filminspelning

Det är roligt att det görs så himla mycket film här i LA. Väldigt ofta ser man avspärrade platser där det spelas in scener till en film. Idag var det en filminspelning på en skola som ligger precis här där jag bor. Hela skolan var avspärrad, det kryllade av poliser, bussar fyllda med utrustning och bussar där alla som jobbar med filmen kan hänga. Det är häftigt att se vilket jäkla jobb det är bara för att spela in en scen. När jag gick min dagliga promenad körde de precis in ett släpp med två polisbilar som det stod "Police miami" på. Den filmen ska alltså utspela sig i miami, florida. Då inser man hur lätt det är att lura tittarna. Jag höll även på att få hjärtattack då jag tyckte att en av skådespelarna såg ut som Chad Michael Murray, men det var bara någon som var oerhört lik. Och precis lika snygg! Det skulle vara kul att veta vad det är för film de spelar in.. 
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0