Monday

Hej :)
Idag kom jag hem tidigt! första gången på... hm, ne jag minns faktiskt inte ens!
Såå skönt! Har legat i soffan under täcket ända sedan jag steg in genom dörren... Detta har jag längtat efter läääänge :)
Tänkte jag skulle leta reda på lite bilder till er, men nu insåg jag att jag både hade fel dator och ingen kamera... men troligtvis kommer dom upp senare ikväll!

Idag flyttade mitt och Matildas kontor till Sköyen, och vi blev mycket positivt överraskade! inte nog med att det var otroligt fint och lyxigt, det var bara 4 (!!) min hemifrån oss också!! Helt underbart att kunna sova 40 min extra på morgonen nu.

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej!

Matilda,Var nära att säga "hej Viktor!"i dag på Lidl för jag känner ju igen honom så väl från er blogg.Tur jag inte dök på honom för då undrar han nog vem jag är...hihi=)

Skönt att se att ni har det bra.

Kram

2008-12-15 @ 20:10:29
Postat av: Linn

Mmm såå skönt att bara ligga och slappa ibland.. det är du värd hjärtat!! saknar dig, men ses snart ;) puss puss

2008-12-15 @ 22:49:40
URL: http://linnilimpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0