Make me a moviestar!

Äsch, är nog lite för pigg för att sova nu!
Kom förresten på en sak... Varje dag hela förra veckan, och även idag har jag sprungit rakt in i inspelningen av någon film på vägen till gymmet. Jag har vart väldigt nyfiken på vad det är dom filmar då jag även en dag såg att dom filmade min grannes hus... Idag fick jag reda på att det var Prison Break (ganska så säker på det i alla fall..)! Såg lite kul ut när ett helt filmteam, massor med statister, plus skådespelarna själva hade trängt ihop sig inne vid den lilla, lilla kemtvätten nere på Pico idag! Så imorgon har jag stora förhoppningar på att jag ska springa in i Wentworth Miller... haha! Kan ju alltid hoppas i alla fall....




/Karin

Kommentarer
Postat av: Anna panna =)

Fy faan vad snygg han är!! Skulle nästan kunna döda för en natt med Wentworth =)=) Haha!

Hoppas ni mår bra brudar!! Matilda, tänker som vanligt galet mycket på dig!! Puss till er alla tre, även om jag bara träffat en av er och en är hemma i Sverige =)

2008-08-05 @ 09:56:19
URL: http://www.metrobloggen.se/nursetobecome

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0