Hollywood dag 3.

Godmorgon bloggen!

Igår blev det ännu en utgång i Hollywood. Snacka om att vi verkligen tar vara på vår sista tid här i LA. Vi skulle gå ut med Manny och hans kompisar (disneyskådisarna som vi hängde med för ett tag sedan) på en restaurang. Men Manny var otroligt krånglig och jag blev så förbannad på att han slösade med vår tid. Vi skulle ha träffats klockan tio, och han skickade ett mess klockan två och sa att han var där nu. Så vi bestämde oss för att strunta i honom men eftersom vi redan var inne i Hollywood och taggade på att gå ut så ringde vi och hörde vad Jonatan gjorde.. Han skulle ut med några kompisar på Hyde så vi hängde med dit. Och shit vilket ställe. Jag försår nu varför vi aldrig har sett några snyggingar när vi vart ute och festat.. de gömmer sig ju på Hyde allihop! Skönt att kvällen löste sig tillslut, och att vi fick en rolig kväll igen!!


Jonatan & jag på Hyde


Karin på efterfest hemma hos Jonatan

Fy faan så fint han bodde. Uppe i Hillsen i Beverly Hills, så här sitter vi med en otroligt fin utsikt över hela LA, lite vin och en brasa (som vi aldrig lyckades få igång). Synd att man inte ser den otroligt fina poolen till vänster också!

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Men gud så fint det ser ut där :) Det ser ut som ett drömställe :)

2008-08-12 @ 10:55:31
Postat av: Sofie

sheet, jag trodde det var Colby O'Donis på första bilden ! liknar massor ju :b

2008-08-17 @ 21:02:46
URL: http://sofiehelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0