Fy skäms

På oss! usch va dåliga vi vart på att uppdatera här i helgen!
Men vi har faktiskt en väldigt bra anledning...
Min bästa kompis Linn är här!! :) Hon och hennes kompis Evelin kom till LAX i lördags kväll. Dom har just påbörjat deras 9 månader (!) långa resa! Åh jag är så avundsjuk! längtar tills det är vår tur! Så i lördags låg jag, Linn, Evelin och Matilda och pratade om allt mellan himmel och jord hela natten! Sedan spenderade vi hela dagen igår på beachen i Malibu. Vilket var heeelt underbart! :)

I fredags ville jag och Matilda göra nåt kul, och bestämde oss för att dra hem till Catherine på lite förfest och sedan testa en ny club som låg i Glendale. Coolt ställe, men inte världens roligaste människor.. Så efter att har vart där en stund bestämde vi oss för att dra in till Hollywood. Vi kom dit ganska sent, och eftersom alla klubbar stänger kl 2 här hann vi inte mer än in och ut innan det var dags att dra igen. Då var det för efterfest! Blev party hemma hos några svenskar som bodde långt bort någonstans... haha, vi var i alla fall hemma igen alldeles för sent...

Kommentarer
Postat av: Frida

ja fy vad jag har saknat er!

2008-08-18 @ 20:29:28
URL: http://moberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0