Världens första gravida man

Oprah visade ett avsnitt med världens första gravida "man". 
Thomas Beatie, 34 har tidigare vart kvinna, men har bytt kön till man. Han lever tillsammans med hans fru Nancy, men då hon inte kan få barn, anser han att "jag är mänsklig och har rätt att föda mitt eget biologiska barn".
Barnet väntas komma redan i sommar...

Min första tanke var såklart VA?! men när jag sedan läste vidare i texten och insåg att "mannen" faktiskt en gång var född till kvinna så kändes det ju mer naturligt....

Men, Vad tycker ni om det här?

image361
(bild från kanal5.se)

Kommentarer
Postat av: Tjifve

Det är lite galet. Men ingenting förvånar mig längre nästan. Älskar eran blogg, grymt fuskigt att ni bor i LA! ;)

2008-04-07 @ 02:32:57
URL: http://fuckyouyoufuckingfuckers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0