The Hills

Lauren säger i andra avsnittet, säsong tre av The Hills att nästan varje gång hon går till Les Deux så möter hon en söt kille. Hm, jag undrar var dom killarna höll hus när vi var där. Jag tror att den nattklubben förtjänar en andra chans för oss. Nästa gång blir det definitivt dit vi går. Sen får vi nog sänka kraven när det gäller killarna. Jag menar den där Engelska killen som Lauren styrde upp var ju egentligen inte alls mycket att ha!

Håller dock fullständigt med Laurens mamma om att: "LA is just a totally different place then the rest of the world"
image371
Snygg bild på Lauren va?

Läggdags var det..
Godnatt LA
Godmorgon Sverige

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken påverkan tror du bloggar har idag? :)

2008-04-06 @ 18:57:07
URL: http://idamariaforsell.blogg.se
Postat av: Anonym

Hejsan tjejer!
Vilket liv ni lever där borta, verkar vara helt underbart, om inte bättre ; )
Tror jag hamnade här genom Ida Strandbergs resedagbok. Lite roligt, för jag har nämligen en pojkvän som har ett jättefint julkort hemma på Karin...hehe. Lite kul att ni känner varandra : )
Jag o ett par kompisar funderar på att åka över en månad efter våran student nu, ni hade kanske velat guida oss ;) Förresten är det Patrik Granlund som fick kortet :) hehe
ha de toppen tjejer!
Vi kanske ses, vem vet!?
kram johanna

2008-04-06 @ 21:36:14
Postat av: Emma

Lite sent svar, men..
Jag tycker verkligen att ni ska åka till Florida :D :D

2008-04-06 @ 21:38:22
URL: http://emmz.se
Postat av: Annelie T

"LA is just a totally different place then the rest of the world" - Jag vill ännu hellre åka till LA när jag läser sånt där. En av mina högsta önskningar är att åka dit, det verkar så häftigt där :P

2008-04-06 @ 23:16:52
URL: http://anneliten.blogg.se
Postat av: Karin (Living LA)

: Svar: Hej Johanna!
Va kul att du hittade hit, ibland känns världen bra liten va? :) Måste säga att du gjort ett toppen val av pojkvän, Patrik är världens bästa! Jag tycket absoult att ni ska komma hit! Vi guidar så gärna! skulle vara jätte kul! Hade ni tänkt att åka i juni då eller? Ha det toppen bra! Många kramar Karin och Living LA

2008-04-07 @ 06:51:21
URL: http://livingla.blogg.se
Postat av: Anonym

Svar:
Ja det är helt otroligt va världen kan vara liten.
Jo, jag tror faktiskt jag har hittat den rätta ; ) Han är ju I new York nu ju, men kommer imon, o det är jag glad över..hehe
Ja, lr efter sommaren, vi ska prata om de.
Toppen ifall vi skulle ses!
Kramar Johanna

2008-04-07 @ 07:27:14
Postat av: Karin (Living LA)

Svar: Jaa, verkligen!
Hoppas att dom haft det bra i NY! du får hälsa från mig :)
Men hör bara av er om ni kommer hit! Skulle vara toppen kul! Ha de bra!
Kramar

2008-04-07 @ 07:39:04
URL: http://livingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0