Tårögdt farväl...

Kom på att inlägget jag skrev igår kväll aldrig blev publicerat...

Igår kväll åkte i alla fall min familj hem! 17 dagars semester i Californien blev det för deras del...
Usch vilken märklig känsla det var i magen när man skulle säga hej då.... På något sätt visste man denna gången vad det var man sa hej då till. När jag åkte hit och sa hej då på flygplatsen i Sverige hade jag svårt att ens fatta hur länge jag skulle vara borta! då var det mest, "ses snart!", "ha det så bra", "se inte så ledsna ut!", men nu... Nu vet jag ju hur det känns att vara borta från sin familj i 7 månader, och jag har ju i alla fall 6 kvar!
Många tårar blev det....

När jag vaknade upp i morse hade jag en lusig känsla av att dom aldrig ens varit här! Det är sjukt vad tiden går fort... Men även fast jag saknar dom massor, massor, så är jag så glad att jag har M&M här som alltid ställer upp!

 


Puss och Kram
Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0