Strandpromenad på Venice Beach

Nu är jag hemma från strandpromenaden. Jag gick i nästan två timmar, från Venice beach till Santa Monica och tillbaka. Hade jag haft en kamera hade jag såklart tagit lite bilder för att visa er hur underbart fint det är. Men nej, det går ju inte. Hade jag haft en kamera hade jag också tagit bilder på alla de svenskar som befann sig nere på strandpromenaden. Ja, det finns faktiskt många fler svenskar här än man tror. Först rullade två svenska tjejer på inlines förbi. Och sedan cyklade en hel familj som pratade skånska förbi. 

Det var ett himla tjat om kamera. Nu ska jag lägga in en gammal bild på Karin & Marika när dom är ute o springer på stranden. Går väl lika bra det? :)
 
image377
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0