Söndagens planer!

Vill ni ha lite info om dagens planer kanske?

Karin och hennes familj befinner sig just nu i Marina del Rey där de tittar på hennes värdfamiljs båt. Jag skulle egentligen ha följt med, men jag kom dit för sent och då hade de redan hunnit åka igenom alla grindar så jag kom inte in. Istället åkte jag och tanka.. och fy faan va bensinpriset har stigit. Det är ju inte det roligaste med tanke på hur mycket bil man kör här.

Nu ringde Karin precis.. båten var tydligen helt otrolig. Två duschar, kök, två dubbelsängar, tvättmaskin, torktumlare.. attans, vad synd att jag inte hann följa med o se den. Nu ska de iaf käka lite lunch och sedan ska jag träffa dem i Marina del Rey för att gå en promenad i hamnen. Sedan blir det nog stranden, det är så himla varmt nu så man kan nästan inte göra något annat.

Marika jobbar tyvärr idag.. men vi hoppas att hon slutar skapligt tidigt, för ikväll har vi planerat middag med Karins familj på cheesecake factory och efter det kan det bli utgång med några stockholms killar som vi träffade på stranden igår! Livet flytter på hörreni.. :)

Nej, nu väntar familjen Wikström på mig. Räkna med att jag ska ta mycket bilder med min nya kamera idag! ;) /Matilda.


Kommentarer
Postat av: R

Vår bensin kostar 13 kr, vad det nu blir i dollar!?
Det är dyyyrt!

2008-04-14 @ 16:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0