Sjuuk!!

Jaha, så var det min (Marikas) tur att bli sjuk... Förrförra veckan var ju Karin sjuk. Jag började känna mig frusen och lite hängig i söndags men idag är jag verkligen seeg. Men imorse efter att jag hade jobbat en timme så fick jag något som enligt min värdpappa skulle (knock you out) + några andra små piller. Så efter att jag tagit dem så sov jag i typ en och en halv timme vilket var väldigt skönt. Jag behövde verkligen sova, det har inte blivit mycket av det den senaste veckan, det har varit tidiga mornar och sena kvällar/nätter...

Nu sitter jag och nöter The Kooks och Artic Monkeys och får en massa flashbacks:D Nee nu ska jag kolla ett avsnitt av Entourage, det var jättelängesen sist nu...

Ha en bra kväll Sverige!

//Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0