Planerna för dagen

God morgon bloggen!

Blev nog ett par timmars för lite sömn i natt, var inte direkt jätte pigg när alarmet började tjuta imorse!
Under förmiddagen idag ska i alla fall jag och Marika iväg och försöka oss på lite shopping, jag måste verkligen hitta en present till min pappa! Han fyller år nästa torsdag , och paketen måste vara köpt senast i övermorgon!
Kan fortfarande inte fatta att dom faktiskt kommer hit på fredag... Ska bli så otroligt kul, men samtidigt känns det så ofattbart! 7 månader... Tiden springer iväg när man har roligt :)

Tror i alla fall att vi drar till Century City mall idag! Det mallet är det som ligger närmast mig, men ändå så känns det som om det var jätte länge sedan jag var där! Jätte mysigt ställe faktiskt... det är som ett "utomhusmall" där alla butiker är sammankopplade, men inte under samma tak. Där finns allt från Luis Vuitton till Mango, Macys och Victorias secret, och självklart massa mer...
Hoppas verkligen att det inte börjar regna idag... himlen är oroväckande grå....

Ne, nu måste jag göra mig iordning!
Hörs sen!

Kram Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0