Nu är dom här :)

Hej!

Allt gick väl idag! hela familjen kom fram och det blev ett tårfyllt, kärt återseende. Det blev direkt till biluthyrningsfirman för vår del och sen hem och lämna väskorna. Självklart började ju också magarna kurra fram emot kvällen, så då bestämde vi oss för att ta något snabbt och enkelt. California pizza kitchen i beverly hills, nära, bra, och relativt gott :)
Min kära familj hade när vi kom tillbaka efter middagen varit uppe i ca 28 timmar och var därmed ganska trötta... Nu har alltså alla 4 stensomnat här i mitt rum... klockan är 9 på kvällen och jag är inte speciellt trött! haha..
Känns så lustigt att ha dom här hela högen! på något sätt så känns det knapp som om vi vart ifrån varanndra alls...Men det är så otroligt kul att dom är här! ♥

Planerna för morgondagen är ganska oklara än så länge... beror rätt mycket på hur trötta dom är allihopa. Troligtvis så blir det shopping och visa dom runt lite här i närheten! Rodeo drive osv... blir nog kul det med!

Hoppas att allt är bra med er och att ni får en toppen helg!

Kramar Karin


Kommentarer
Postat av: Gitsie

Hittade hit av en slump och inser att detta är en blogg som jag vill följa, kul att läsa om någons vardag i L.A

Själv drömmer jag om att få åka över till det stora landet i väst någon gång, men än så länge får jag nöja mej med att läsa om er vardag. =)

2008-04-05 @ 06:28:00
URL: http://gitsie78.blogg.se
Postat av: Tove

Härligt att höra att de är väl framme, hälsa att allt är lugnt på hemmafronten och till Albin att än lever alla fiskar!!! Idag 2-årskalas - ha det gott alla!

2008-04-05 @ 11:52:50
Postat av: Emma

Härligt att du har familjen hos dig nu. Ni kommer säkerligen få det jätte mysigt.
Vi saknar dig här hemma, tillomed lillebror Henrik undrar om du inte kommer hem snart. Tror han saknar dig =) Ha det nu så bra. Puss

2008-04-05 @ 12:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0