Kids Choice Awards 2008

I lördags var ju jag (Marika) på Nickelodeons Kids Choice Award, vilket verkligen var en upplevelse! Vi (Jag och min värdfamilj + två andra agenter) åkte limmo dit och hade värsta bra platserna nere på golvet där alla kändisar sitter!:) Vi satt typ 10-20 meter ifrån stjärnor som Jessica Alba, Cameron Diaz, Ashton Kutcher, Orlando Bloom, Pete Wentz (Fall Out Boy), Hayden Panettierre, Rihanna osv... Vi satt på andra raden så många av stjärnorna passerade också 1 meter ifrån oss!! Det var en bra show med uppträdanden, spex och såklart en massa priser och efter showen tog vi oss (med hjälp av Mitchel Musso från Hannah Montana) backstage där vi bland annat fick se Jonas Brothers (galans populäraste) på mycket nära håll! Snacka om att vi har bra kontakter här!;) Det var lite kul också att Mitchel kände igen mig från när jag träffade honom på en inspelning av "Hannah Montana" i oktober! Sedan blev det efterfest med en massa mat och dans!!! På vägen från galan till festen gick vi VIPvägen med Mitchel Musso bakom stängslet och en massa folk stod och tjöt efter honom och alla andra kändisar som gick där vi gick, så man kunde ju alltid låtsas att man var "någon";) På festen såg jag också några till kändisar på mycket nära håll bl a Nelly, hon som spelar Jenny i Gossip Girl och då såklart Haydens söta lillebror som vi hängde med. Det var ändå inte så dåligt spanat för att vara mig som annars är rätt blind. Efter festen blev det limmo hem och sedan åkte jag till Karins rum där jag och Matilda väntade tills Karin slutat och sedan åkte vi på slumberparty hos Eric!:)


Andra kändisar som också var på galan och som jag fick se på sjukt nära håll var:
Harrisan Ford, Miley Cyrus (såklart! Alla amerikanska barns Gud!), The Naked Brothers Band, Eddie Murphy, Will Smith med barn, Jack Black, Drake Bell, Chris Brow, Heidi Klum, Usher, Akon, Steve Carell, Ashley Simpson, Rihanna, Janet Jackson, Jennifer Love Hewitt + många fler... Så nu har jag en del kändisar att kryssa av på min lista hehe.

Här kan ni kolla in några av kändisarnas kläder, jag tycker mest om Cameron Diaz sköna klänning matchat med orange detaljer! http://www.veckorevyn.com/kandis/vimmel/2008/stjarnspackad-gala/index.xml


Jonas Brothers och Miley Cyrus aka Hannah Montana är helt klart störst i USA just nu.


Kommentarer
Postat av: amanda

nej då, jag är inte ett dugg avundsjuk på dig ;)är helt grön av avund! vilket liv ni lever, ta vara på tiden och fortsätt att ha det super! :) kramis

2008-04-01 @ 21:36:59
Postat av: Johanna

Åh, låter som ni haft det riktigt häftigt :) pojken jag tar hand om berättade för mig att det var det häftigaste dom visar på TV under året, för barn alltså ;)

Ja, det skulle ju vara lite kul med tips om vart(område) man ska bo för att vara "nära" det man vill se/göra. Kommer vara där i ca. 2 veckor i juli, så alla tips om LA mottages tacksamt :D

Kramar

2008-04-01 @ 21:56:26
URL: http://celinda.blogg.se
Postat av: Viktoria

Shit vad häftigt man blir riktigt avundsjuk när man läser detta också :D
Gud vilket härligt liv ni lever och vilka äventyr ni verkar få vara med om! :)
Ha det bra i värmen! :)

2008-04-02 @ 13:51:32
URL: http://BeCoolSodaPop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0