Jag kommer svimma!

Jag fick mail från pappa: " De är på G nu"
och så den här bilden.

image438
Pappa borde kanske räkna till tre nästa gång han ska ta kort, för han lyckades inte riktigt få till den där perfekta bilden. Men jag kan inte låta bli att publicera bilden ändå. Den känns så äkta, de är verkligen på väg nu! De har varit hemma hos min familj och sagt hej då och snart sitter de på planet på väg till LA.

Har någon utav er läsare varit ifrån sina bästa kompisar i åtta månader?Jag har då aldrig varit ifrån de här tjejerna i mer än EN månad förut, och just nu kan jag bara blunda och föreställa mig hur det kommer se ut på flygplasen imorgon.. "Vad gjorde ni för ett halvår sen? Vad har ni för planer i sommar? Hur mår hunden, pojkvännen, lägenheten, bilen, jobbet?" Det kommer bli en himla röra av tårar och kramar! Jag vet inte var jag ska börja. Gode gud, bara jag inte svimmar!

/En skakis Matilda!

Kommentarer
Postat av: sanna

ni får ta hand om syster och gänget! tror dom kommer få det askul, är riktigt avis kan jag säga!
håll mig uppdaterad här i er blogg
kram sannadalle

2008-04-19 @ 23:11:59
URL: http://sannadalle.blogg.se
Postat av: kusin viktoria

det kommer gå bra tildis! hoppas det blir jätte kul! ingen tvekan babe :D PUSSSS

2008-04-20 @ 01:04:30
Postat av: R

tycker oxå kortet känns äkta. fingertoppskänla kallas det!!

2008-04-20 @ 17:28:56
Postat av: Erika

Nice att dina kompisar från Sverige kommer!Vi väntar med spänning på bilder från er!Kram

2008-04-20 @ 23:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0