Hawaii nästa?

Nu börjar det närma sig med stormsteg!!

Ni som följt bloggen ett tag vet att vi tidigare pratat om att vi ska åka till Hawaii.
Tyvärr var vi som vanligt lite sega i baken, och fick aldrig bokat något....
Nu har tydligen två(?) flygbolag som reser till Hawaii gått i konkurs, och detta betyder att alla dessa människor som skulle åkt med deras plan nu måste bokas om till andra flygbolag. I och med detta är det därför nu tydligen ovanligt dyrt att åka.... 
Som tur är har vi en otroligt snäll och hjälpsam travel-agent som hjälper oss! 
Idag ringde hon och sa att hon hade hittat en resa till oss!!! Fortfarande dyr, men inte jämförelsebart med vad vi tidigare hittat! Imorgon tror jag vi måste ge besked om vi ska ha den eller ej...

Åker vi så åker vi redan om 2 veckor!!

Jag är så sjukt sugen på att åka nu så det finns inte!!

image485
Jaaaaa tack!


Tyvärr blir det dock bara jag och Matilda, då Marika inte kan få ledigt :(
Men vi ska pimpla drinkar och sola och bada för henne också! det lovar vi ;)

Shooohoooo fan va taggad jag är!!

Hörs lite senare!

/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0