Gokväll bloggen!

Här i Mammoth är vädret alldeles utmärkt men imorse tog vi det dock väldigt lungt på morgonen. Och på förmiddagen gick vi till Color Me Mine för att avsluta våra projekt från gårdagen:) Senare på eftermiddagen åkte jag (Marika) upp och åkte lite skidor i alla fall vilket var jättekul, älskar verkligen de svarta backarna:)

Efteråt spenderade jag och ett av mina aupairbarn nästan en timme i jacuzzin utomhus:) Lite coolt att springa omkring i bikini och samtidigt se snötoppar och inte frysa:) När man går till starbucks från vårt hotell t ex så går man i flip-flops:p
Nu har vi i alla fall precis käkat och spelat Rockband och ikväll kanske det blir bio:) Ni som inte testat Rockband måste verkligen göra det, hur kul som helst!:)

Imorgon hoppas jag på en heldag i backarna, det finns hur många backar som helst som vi inte testat än!!:D

Kramar
//Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0