Godmorgon Bloggen!

Nu sitter jag (Marika) och käkar frulle och Matilda är på väg till mig. Vi ska ta en härlig morgonpromenad på Manhattan Beach och kanske kolla i lite surfbutiker runt piren:) Solen skiner i alla fall och det ser ut att bli rätt varmt så nu kanske vi får en chans att jobba på brännan!:) Jag är ledig idag så vi får se vad jag hittar på när Matilda börjar jobba sen vid halv tre... Måste nog börja kolla på en ny mobil, någon som har något tips? Jag vill ha med mp3 och ändå så att man kan ta helt ok bilder... Men utseendet är ändå viktigast, hehe, och att den är ganska platt så att jag kan ha den i fickan, för jag måste ha med den HELA TIDEN!!

Nee, nu får ni ha en bra dag/kväll!

Kram kram
//Marika

Kommentarer
Postat av: Amanda

hej marika+Karin och Matilda.Jag fullkomligt ÄLSKAR eran blogg. Jag läser den vareviga dag. Vi längtar efter dej JÄTTE mycket efter dej, alla i familjen speciellt bebban.

PS. Jag kanske överdrivde lite med att jag läster den vareviga dag.:):);)

2008-04-11 @ 18:38:42
Postat av: Amanda

Till Matilda.Du som har bloggen...
Obs! Bebban är inte Matilda. Asså jag menar min lillasyster. Inte du.
I förra mailet som jag skickade.
Och förresten Karin och Matilda, undrar ni vem jag är?
Jag är marres kusse.

Ett litet rim: Ha det bra, i USA.

2008-04-11 @ 18:44:42
Postat av: Amanda

Till Marika.
Sätt gärna en bild på oss systrarna Hübinette. Matilda hälsar till Matilda och amanda och linnea.

Obs! Alla hälsar till Karin.
Förresten mammas bästa kompis heter Karin.

2008-04-11 @ 18:48:59
Postat av: Rebecca

Jag skulle rekomendera Sonny Ericssons mobiler, det är de telefonerna som jag tycker är klart bäst. Men det är ju min uppfattning. Gå in på sony ericssons hemsida om du vill läsa mer om mobilerna i sig.
Bra blogg, den får en att börja fundera på att kanske ta och studera en eller två terminer i USA, eller kanske till och med vara AuPAir =)
Ciao

2008-04-11 @ 19:22:12
URL: http://rebeccahultqvist.blogg.se/
Postat av: Evelinn

Kanske en iphone?? det ar da vad jag vill ha for en telefon sen! ;)

2008-04-11 @ 22:32:37
Postat av: Sophia

Hej tjejer,
ni kanske redan vet det, men om ni missat en superbra hemsida så har ni den här: www.weather.com där ni kan kolla vädret timme för timme eller till och med 10 dagar framåt på exakt zip code. Så det går både att se vädret i Santa Monica eller Boden ;-) så slipper ni göra dåliga stranddagsval!

Kramar på er!

2008-04-11 @ 22:55:04
URL: http://sophialife.blogg.se
Postat av: Annika

Tjena brudar!
Riktigt bra blogg ni skriver, underhållande!

Köp en W880i, Marika. Tunnast av dom alla och 1 GB så du får plats med hundratals låtar.
Köper man den svarta modellen här i Sverige så ingår det små högtalare som man kan ta med om man ska iväg och resa någonstans ;)
Jag gillar den i alla fall! Ja just ja, den är snygg också..

Keep on bloggin'!

2008-04-12 @ 18:41:02
URL: http://annika88.bloggagratis.se
Postat av: Jennifer

jag har en grå sony ericsson w580i, som jag tycker funkar super. Snygga kort, köp valfritt minneskort och lägg in hur många låtar du vill, + att den är platt. :-)

2008-04-13 @ 00:30:02
URL: http://popstars.blogg.se
Postat av: linnea

en W610i är perfekt. lagom platt, med mp3 och bra kamera. inte så dyr heller :) älskar er blogg! :D

2008-04-13 @ 15:38:03
URL: http://lajneaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0