Godmorgon bloggen!

Måndag morgon i LA och starten på en ny vecka. Jag känner på mig att jag kommer få ligga i och blogga väldigt mycket den här veckan eftersom både Marika & Karin är ute och reser. Marika är ju fortfarande i Mammoth och Karin åkte till San Diego med sin familj idag. Så jag är ensam kvar i LA, buhu. Men jag deppar inte för det, har försökt tänka lite positivt; nu blir det ju en vecka utan fika på alla LAs Starbucks och Coffe beans med Karin & Marika. Så jag ska istället köra på hårdträning. Efter att jag har tittat mailen ska jag ta mig till Venice beach och gå/springa en lååång strandpromenad. Jag ska också passa på att åka runt och titta på kameror nu när jag har veckan för mig själv. För hur kul är det för er att läsa såna här inlägg? :) Jag vet ju själv att man bara skummar igenom de inlägg som inte har några bilder. Speciellt om de är så här långa. Bäst att sluta. Hörs senare! /Matilda.

PS. Piraten på bilden under är precis så farlig och äcklig som han ser ut. Därav mitt nervösa ansiktsuttryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0