Filminspelning! (igen)

Ja man slutar aldrig förvånas över alla filminspelningar som pågår överallt här. Imorse möttes jag av en massa "Star Waggons", trailers osv på parkeringsplatsen utanför mitt gym. De höll på att spela in CSI Miami, ja jag har inte skrivit fel det är Miami. Så nu vet ni, det mesta spelas in i LA även om det ska föreställa Miami. Det är sjukt hur mycket folk, trailers osv som behövs för att spela in!! För att inte tala om alla poliser och securityfolk som bara står där och håller koll! Sen var det också några trailers som skötte maten till alla som jobbade. Det luktade grymt gott från det som de stod och grillade utanför sina cateringtrailers;)

När jag var klar på gymmet var jag ju självklart tvungen att gå förbi hela cirkusen och då fick jag i alla fall syn på killen näst längst til höger, vet dock inte vad han heter men han såg rätt snygg ut med en lite lustig hatt!:p



//Marika

Kommentarer
Postat av: Linda

Han är grymt söt!

2008-04-27 @ 18:05:50
URL: http://sakersomsker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0