Fel shopping

Det blev ingen kamera idag. Men det blev en kläning, ett par skor, ett bälte, en mascara, en scarf, en bodylotion, lite presenter och 250 tuggummin. Suck, att man alltid lyckas! Jag åkte nog till lite fel affärer tror jag. Men jag ska testa imorn igen och nu vet jag precis vilka affärer jag ska åka till. Har kollat upp en del på internet. och jag fick ju iaf ett tips på kamera här på bloggen. Den ska jag kolla upp imorn! :)

Nu ska jag se några avsnitt av The Hills innan det är läggdags. Hoppas ni drömmer sött hemma i Sverige. Kram Matilda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!,undar hur ni får råd med dyra kläder osv? tjänar ni bra i veckan eller? är jätte nyfiken och menade inget illa, vill själv bli au pair därför :P
älskar eran blogg!
keep up the good work :)

2008-04-09 @ 10:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0