Disneyworld Florida!:D

Imorgon (lördag) åker jag (Marika) till Orlando, Florida med min värdmamma och mina aupairbarn. I veckan ska det nämligen vara "Disney Games" där så en massa små disneykändisar ska dit, Miley Cyrus (Hannah Montana), The Jonas Brothers, Zack & Cody osv. Ni svenskar kanske inte har så stor aning om vem de är men här är de i alla fall jättestora särskilt bland barn då såklart.

Det ska i alla fall bli jättekul och vi kommer att stanna där tills på onsdag. Vi ska bo mitt i Disneyland på fina hotellet Animal Kingdom (http://disneyworld.disney.go.com/wdw/resorts/resortLanding?id=AnimalKingdomLodgeResortLandingPage) som är gjort verkligen som ett animal kingdom med giraffer och lejon utanför fönstret;)



Detta är inte Disneyworld, utan bara vårt hotell.

Tack vare min värdmammas kontakter så har vi också fått klart nu så att vi får ha vår egen Tour Guide på Disneyworld så att vi får gå före alla i kön!!!!!:D Köerna kan annars vara flera timmar långa! Tour Guiden guidar oss såklart också runt så att vi får ut det mesta. Disneyworld består av 7(!!) parker och varje park är hur stor som helst med hur mycket Men genom att vi har vår personliga guide behöver vi bara säga vad vi är sugna på och hon tar oss direkt dit!;) Snacka om att vi har tur, det var glädjetjut här hemma igår!:p

I florida är det också mycket varmare än det är här så då ska jag ta och jobba på brännan lite, för någon dag ska vi spendera vid vår egen pool på hotellet och någon dag ska vi också vara på någon av de två vattenparkerna!:D

Planet går tidigt imorgonbitti och jag har typ inte packat något, så nu är det bara för mig att lägga på en rem! I'm so excited!!:D

Ha en bra helg!:)

Kram
//Marika

Kommentarer
Postat av: Mici

Guuud vad roligt, vad avundsjuk jag blir!! Hopaps du och familjen får jättekul!

2008-04-27 @ 16:21:21
URL: http://micinic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0