Dagens bild

image372
Matilda och en "pirat" från waterworld showen på Universal Studios

Kommentarer
Postat av: Sophia

Alltså jag såg att ni tror att folk är avundsjuka på er?! Jag känner flera som bor i LA, pluggar eller jobbar som nannys eller "lyxfruar" med minst sagt glassiga liv. Folk skrattar åt er i LA bara så ni vet. Handlar inte om avundsjuka utan att ni är bra underhållning helt enkelt.. ciao

2008-04-07 @ 09:29:22
Postat av: Annapanna!

Fin du är älskade matilda! nu ska jag svara på ditt mail!
Sitter just nu i skolan och väntar på att få åka hem till nya lyan och dona.... :P

PUSS MIN ÄLSKLING!

2008-04-07 @ 10:59:10
Postat av: Arash

hahahaha.. ja håller med sophia, ni tror ni e nåt asså ;D

2008-04-09 @ 23:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0