Back home

Hallå där!

Nu är även jag hemma från Santa Monica! Det var otroligt kul att få träffa Matildas tjejer idag :)
Känns som om  man redan vet massor om dem även fast vi aldrig träffats!
Jag stannade ju som sagt kvar med tjejerna efter att Marika och Matilda åkt tillbaka hem för att jobba. Turligt nog var ju jag ledig idag! är VÄLDIGT ovanligt att det inträffar mitt i veckan så det är bara att tacka och ha emot!
Jag fick i alla fall visat dom till stamfiket Urth Caffé, vilket jag tror dom gillade ganska bra :) Sedan hann vi också en sväng till American Apparel och Macy´s innan det var dags för mig att åka hem!
Fast nu ska vi snart ses igen, haha... blir nog manikyr för hela slanten ikväll!

Snart kommer det upp lite bilder från förra veckans shopping också! förlåt att det tagit lite tid..

Puss och Kram
Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0