Oväntat besök...

Ikväll hände något väldigt oväntat! Jag hade gått och lagt mig och låg med laptopen i knät och pratade på msn med M&M. Plötsligt ringer mobilen... En kompis till mig som bor här i mitt område (som jag inte träffat på snart ett halvår) undrade om jag kunde komma ut och prata med henne... Blev en väldigt weird konversation... Hm, ja kasnke inte så intressant för er att veta, men ändå :P

Idag när jag var i barnens skola och skulle hämta Kate var jag lite tidig så jag satte mig på en bänk och väntade. När jag reser mig upp ser jag denna skylten på bänken! Inte visste jag att "min" familj hade egen bänk på skolan :P Här gör skolorna vad som helst för att få in pengar!



Nu är det bed-time!

Kram
Karin

Btw, visst är Matildas Marc Jacobs väska aaaas snygg?!

Kommentarer
Postat av: MIMMI

Skickade ett mejl till er igår! Tacksam för svar. :D

2008-06-10 @ 14:24:43
URL: http://mitchomatcho.blogg.se/
Postat av: B.E

tänkte bara fråga, vad händer när ni kmr hem till sverige igen? ska ni jobba, plugga, eller åka tillbaka till LA?

2008-06-10 @ 17:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0