Goodie-bag!!

Goodie-bags gillar vi, kanske för att de är gratis hehe:p I min goodie-bag som jag visade bild på förut så var det i alla fall en massa roligt!:) Smink från Smashbox, Nagellack från O.P.I, tre DVD-filmer, One Republics CD-skiva, Två små söta  miniväskor, söta sockar, badbomb (eller vad det nu heter), tre glasvaser, 4 videospel med The Cheetah Girls, läppglans, små flaskor med shampoo, balsam och duschkräm och det bästa av allt en Psychic Reading!;) haha, ja vem vet det är kanske exakt vad jag behöver!?:S


I den ena lilla miniväskan som ja fick så har jag samlat allt jag behöver, Aloe Lips, mitt MAC läppstift, lip gloss från Victorias Secret och en miniflaska med min parfym Dior Chérie!:) Så nu behöver jag bara flytta över den här lilla miniväskan mellan olika handväskor.


Den andra lilla väskan, kanske funkar som partyväska någon gång!

Hoppas ni har en bra dag!
Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0