Bloggen har flyttats

Jaha, då är det väl bara att försöka göra sig hemmastadd här då :)
Får väl se hur det går! Bättre eller sämre än den gamla plattformen? Det återstår att se.. men efter allt krångel den har orsakat så borde det väl inte vara tillåtet att den skulle vara annat än bättre?

Just nu sitter jag på golvet hemma hos Tilda. Elina sover i Tildas säng och Tilda jobbar. Skulle Marika vart här så skulle hon säkert suttit här med mig, det är vi som är uppe med tuppen! men hon är hemma och jobbar... själv börjar jag inte först klockan 1 idag. Skööönt med "sovmorgon" även om man inte kan sova... De senaste dagarna har jag somnat seent och vaknat före 7 varje dag. Skumt, det är inte likt mig!

Nu börjar jag bli lite rastlös här... Ska kolla om jag har några bilder att lägga in till er!

Puss så länge!

Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0