Nästa helgs inköp?

Jag (Marika) tror äntligen hittat den, MIN doft, hittade den för några veckor sedan (jag vet den är inte ny) och har sedan dess hunnit skaffa mig sammanlagt ca 10 olika samples av den. Stort tack Sephora;) De ger nämligen ut samples av vilka parfymer man vill, så om man är smart (som vi ju såklart är) så går man till olika personal och frågar om samples på samma parfym hehe, perfekt liten reseparfym att ha med sig i väskan. Det gäller att utnyttja allt som är gratis;) Men till helgen blir jag nog så illa tvungen att köpa hela flaskan, för doften är ju som vi säger "gorgeous" haha. Eller vad tycker ni?


image60

Kommentarer
Postat av: amanda rosende

sv; tack detsamma :) riktigt snygg design

2008-02-12 @ 01:18:03
URL: http://awr.blogg.se
Postat av: rocketqueen

Ja gud, jag älskar Miss Dior Cherie!

2008-02-12 @ 06:25:43
URL: http://rocketqueens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0