Back to B

Så var det tillbaka till vardagen igen. Eller i alla fall nästan. Jag och Matilda släääpade oss upp ur sängen imorse medan Linn så sött sussade kvar. Kom till kontoret i tid, satt på möte, och sen fick jag redan på att jag skulle jobba sent skift idag. Kul, jag hade alltså gått upp alldeles för tidigt i onödan! Men men, så är de. Nu fick jag i alla fall lite mer tid att vara med Linn innan hon åker hem idag.

Igår hade vi en otrooligt slapp dag. Vi låg hemma och gjorde ingenting tills typ klockan 4 då vi gav oss ut på jakt efter mat. Vi var duktiga och gick hela vägen till stan, så vi var väl värda ett stort meal på Burger King när vi väl kom fram :) Sen så gick vi faktiskt hem också, så då var det inte mer än rätt att vi köpte oss lite godis också! Det var med andra ord en perfekt bakisdag.


Sådär lagom pigg :)


PippiLotta, Victoalia, Rullgardina, Crysmynta, Efraimsdotter Långstrump, Men du kan kall mig för Limpan.



BK is the shit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0