San Diego weekend

Hallå bloggen. I helgen var vi som sagt nere i San Diego. Det var kul att vi hann åka ner dit en gång till innan hemresan så att vi hann säga hej då till våra kära grabbar där nere. Jesper kom upp o hämtade oss i LA vid lunchtid på lördagen och sedan tog vi bussen hem tidigtsomfan på måndag morgon. Vi hade grymt kul iaf och jag har lovat att bjuda på lite bilder. Tyvärr råkade jag tömma min kamera på Linns dator efter första kvällen.. så jag har bara bilder från andra kvällen. Men det får duga så länge! :)


Karin & Eveline fixar shotkanna

Färdig shotkanna

Jag kramar sönder Marcus

Karin & Jonas

Berra

Eveline & Linn

Jag skrämmer skiten ur alla vid bordet :)



Jag med keps och öl.. haha! Vet inte vem jag tror att jag är!

Världens sötaste Karin!

Världens sötaste Linn!

Och förresten har jag en bild från första kvällen också.. för jag har varit inne o snokat på killarnas blogg! :)



Nu är det dags för jobb igen. Näst sista tisdagen på jobbet!
Kram Matilda

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Hej tjejer!! Hur har ni det där borta? :) Har jag förstått rätt, ska ni åka hem till sverige snart?? Blir det inge mer bloggande? Jag som läser er blogg nästan varje dag :)tycker ni gör ett super bra blogg jobb iaf :) kramar

2008-09-02 @ 22:29:25
Postat av: Jesper

Haha, fan vad bra bild på Jonas!!!

Jag är inte med på någon bild juuu, hade väl kanske fullt upp med något annat.. (:

2008-09-04 @ 11:15:09
URL: http://www.sdskies.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0