Halsning fran New York!

Nu ar vi inne pa var tredje dag har i New York och aven om det har varit lite minst sagt kaos osv sa har vi anda hunnit med ratt mycket!:)
 
Har bor vi alltsa just nu, perfekt lage pa upper east side.


Som tur ar sa har vi Ida som guidar oss runt overallt, har pa Rockefeller Center.

Och sjalvklart ville vi ocksa till Bryant Park dar NY Fashin Week holl hus.




Nu funkar det inte att ladda upp mer bilder, men nu vet ni i alla fall att vi lever har borta!:)

Puss och kram fran oss!:)



Kommentarer
Postat av: Ronja

Tjoho! Karin måste bara fråga om de va den 5e okt du landa? kl 12 nånting?? =) va roligt ni verkar ha! Händer lite mer där än i den här hålan jag bor i haha.. puss saknar dig massor!

2008-09-14 @ 20:34:47
Postat av: Karin

Heeeej Ronnie :)

2 okotber 12.30 landar jag på arlanda!!!

Saknar dig gumman!

PUSS

2008-09-14 @ 21:32:34
Postat av: Peter

va fan. e ni i New York nu? ja åkte därifårn tidigare idag. e tillbaka i Bako nu dock. fan att ja inte hade koll på att ni var där nu. FAN

2008-09-15 @ 10:52:23
Postat av: Emma

Hej tjejer! Vad underbart ni ser ut att ha det! Njut! Ses snart Tilda! Puss

2008-09-15 @ 13:51:04
URL: http://emmanea.blogg.se/
Postat av: Ronja

typsikt då att jag jobbar, annars skulle jag ha kikat in på arlanda =) jag kanske kommer ner hela v. 50 till Göteborg och Lysekil!! puss

2008-09-15 @ 15:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0