Sweeeeden

Okej, det fanns en dag som jag någonstans visste, att snart, snart skulle den komma.
Ändå trodde jag aldrig att det faktiskt skulle bli just den dagen.
Dagen då vi satte oss på planet, för sista gången denna resan, och faktiskt åkte hem, hem till familjen, hem till alla kompisar, hem till Sverige... Sjukt mycket blandade känslor. Själv har jag faktiskt inte rikigt hunnit känna efter hur det känns... men självklart är det hur kul som helst att träffa alla igen! helt underbart... fast jag har nog inte riktigt förstått att jag inte ska tillbaka till LA på ett tag...

Tiden i LA och USA har vart helt underbar! och även om de kanske är mkt blandade känslor just nu, så har vi faktiskt bara massor med nya äventyr att se fram emot, och jag är sååå taggad!!

Saknar redan Marika och Matilda dock... haha lätt att vänja sig vid att ha dom där 24/7... :)

Äventyret fortsätter!


PUSS

Karin

Kommentarer
Postat av: R

Välkommen till Sverige! Det vore jättekul om man kunde följa er på nästa äventyr!!

2008-10-04 @ 07:54:48
Postat av: Julia

Tråkigt att allt är över. Säger som "R" skulle vara kul att följa er på era nästa äventyr! Toppen blogg:)

2008-10-04 @ 19:54:56
Postat av: kattis

jävlar är ni redan hemma? verkar ha haft en toppen månad iaf :) jaa ni måste ju fortsätta skriva när ni flyttar till norge! living.lite.annat liksom ;) haha

2008-10-04 @ 23:58:58
URL: http://hurrayforla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0