Sverige Sverige!

Det är nog dags för mig att skriva några rader här också. Vi kom som sagt hem till Sverige i torsdags och ända sedan vi landade har det varit fullt upp. Det är så många man vill träffa, så mycket man vill göra och så lite tid att hinna med allt. Jag tycker bara man hinner vakna så är det snart dags att gå o lägga sig igen. Jag har inte hunnit med så mycket sömn de här dagarna kan jag säga. Men det är så himla kul! Nu inser jag verkligen vad det är jag har saknat!

Jag fasar dock för dagen då allt det här roliga lägger sig och jag inte har alls lika fullt upp längre. Då kommer saknaden efter LA komma. Men då är vi förhoppningsvis redan i Norge och har fullt upp med att planera vårt nya liv där. Förresten är Marika framme i Oslo nu och njuter av vår lägenhet.. någon mer än jag som är nyfiken på hur hon har det? Blogginlägg Marika? :)

Massa kramar från Matilda i Finspång! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0