Ointressant uppdatering från Finspång

Hej bloggen!

Jag har inte så mycket intressant att dela med mig av här i bloggen längre. Livet i Sverige är inte lika mkt glamour och stress som i LA. Men när jag ser hur många utav er läsare som fortfarande tittar in till bloggen varje dag för att se om den har uppdaterats så får jag lite dåligt samvete. Så trots att jag är så otroligt ointressant och lever precis samma liv som alla ni andra svenskar.. så kommer här lite bilder från min första tid i sverige!


Jag och Arash.. kommer ni ihåg när han och Victor var o hälsade på i LA!?

Jag och mina kära finspångsbrudar. Dom var ju faktiskt o hälsa på i LA några utav dom också!


Välkommen-hem-ballonger! :)

Hoppas att Karin & Marika har det bra i Lysekil och Oslo! Jag saknar er! Puss /Matilda

Kommentarer
Postat av: Marre

Åhh vad snygg du var/är;) Vi saknar dig här, nu får du ta och komma till Oslo!!!:D

2008-10-14 @ 16:12:42
Postat av: Karin

Va kul att se lite bilder gumman!

Saknar dig!

puss

2008-10-14 @ 17:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0