Kos og klem

Nu händer det mkt här i Oslo, almanackan den här veckan är fullsmockad, tre intervjuer i måndags, provjobb på förmiddagen igår och jobb på kvällen. Idag är det intervju på förmiddagen och sen jobb ikväll. Sen mer provjobb på torsdag och lördag och upplärningsjobb på fredag... ohh myy det är mkt att hålla reda på, för allt är typ olika ställen så nu måste jag börja bestämma mig vad jag vill ha...:s men kul ialf att det händer något!:)

På torsdag kommer också Arash och Victor hit till Oslo (Matildas kompisar som var och hälsade på oss i LA). Snälla som vi är så erbjöd vi de sovplats i vår lilla lägga och nu har vi tydligen blivit indragna i någon slags "bästa läggan"-tävling, haha. Det är vi och två andra nyinflyttade svenska gäng här i Oslo som är med i tävlingen om vart de ska bo och en "inflyttningspresent". Så vi får se hur långt vår lilla etta med en säng räcker haha, men vi ska göra allt för att få priset ialf haha;)

Kos og klem fra Marika och Petra!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej tjejer!



Hoppas ni lever på och har sjukt kul! Saknar ju era L.A upptåg såklart! Men det är kul att ni fortsätter skriva! Får ni tråkigt kan ni allti komma och hälsda på mig i Åre ju! Pussar och Kramar till er alla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0