Lill-Lördag

Hallå där!

Jag som trodde att jag skulle sitta ensam hemma ikväll då jag jobbade dag och dom andra kväll blev glatt överraskad :) Marika kom visst också hem tidigt så nu hinner vi äntligen ses lite!
Har vart en otroligt seg dag på jobbet idag... ont i huvudet, ont i magen, illamående.... och samtidigt ska man försöka vara sjukt trevlig mot alla männsikor! usch.. ne, även om vi har ett grymt jobb för det mesta orkar man inte riktigt alltid...
Skööönt att ligga hemma i soffan nu! :)

På lördag bär det av för mig och Matilda till hemsedal! lönepils med jobbet! stannar bara över helgen, men de kan nog säkert bli mycket bra :)

Som om man inte har nog dåligt med samvete för att man aldrig hinner träna här måste jag nu tillpåköpet sitta och blogga samtidigt som jag ser på en svettig och hurtig Marika så både vart ute och sprungit, plus att hon nu kör massa situps och grejer... ppuuh... önskar att jag med orkade!!
Men imorrn är det dags att börja... eller hur var de? ;)



Inte utan att man saknar gymmet i LA lite nu....

Kram
Karin

Kommentarer
Postat av: P.Jensen

hehe har hon på "nu jævlar ska vi bli fit(t)a"-låtlistan?

2008-11-26 @ 19:23:04
Postat av: Arash

bra iakttagelse karin! du e du så duktig så...



härligt att ni äntligen har länkat också, tog bara sisådär två veckor :P

2008-11-26 @ 19:49:34
URL: http://kommatill.blogg.se/
Postat av: Limpan

Skönt att bara ligga och dega ibland, vet du vad jag saknar grymt mycket?! fyra gott, tänk så mysigt vi hade det på lördagarna i gbg.. först en sväng ner på stan och strosa runt lite sen stanna på fyra gott på vägen hem innan vi lagade tacos.. åhh, vill tillbaka!! saknar det så mycket.. nu ska jag gå upp och äta frukost! miss you, puss puss (ni lär ju göra lite smygreklam för mig också om jag fixar eran blogg) :P

2008-11-27 @ 00:01:35
URL: http://linnilimpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0