Happy Thanksgiving!

Go kväll folkens :)

Jag och Matilda har sovmorgon imorrn så vi är faktiskt tillåtna att vara uppe såhär sent, nästan...
Efter jobbet hängde vi på vår jobbarkompis Jasmin och hans polare ut och käkade lite mat, så skönt att slippa laga mat när man kommer hem så här sent!
Imorrn ska vi börja tagga för Hemsedal! På lördag morgon bär de av! YEY!! Vi tror stenhårt på att de kommer bli ruggigt bra! haha 70 ungdomar från vårt kontor... ojoj... Ska ju bara vara borta över helgen iofs så de kommer nog gå bra :)

Tänkte ni skulle få se lite roliga bilder, men har inte tillgång till dom nu...

Just de... det är ju thanksgiving idag också! vad har ni vart tacksamma för idag?
Vi har mest drömt oss tillbaka till LA och förra årets firande... åh, vad man saknar allt!! Minns i alla fall klart och tydligt att den här kvällen för exakt ett år sedan så satt jag och Marika på en sushi restaurang i Westwood och tyckte ganska synd om oss själva, men det är en annan historia de :)

Nu blir det läggdags! i alla fall för mig!

Sleep tight :)

Puss och kram

Karin

Kommentarer
Postat av: Limpan

Tjejer tjejer, har ni inte sett mailet jag skickat med blogg förslag?! hmm.. Hade så jätte jätte bra i Hemsedal nu.. Åhh vad jag saknar er flickor! vad har ni för nyårsplaner? Massa massa kramar

2008-11-30 @ 22:54:25
URL: http://linnilimpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0